Εκπαίδευση Των Ειδικών Στο Σχεδιασμό & Την Επίβλεψη Προγραμμάτων Άσκησης Για Πρόληψη Και Λειτουργική Διαχείριση Μυοσκελετικών Προβλημάτων Στο Σχολικό Περιβάλλον, Στο Γυμναστήριο Και Σε Χώρους Αναψυχής

Μοριοδοτούμενο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 

ΕΚΠΤΩΣΗ – 10%
σε εγγραφές έως 15 Δεκεμβρίου 

E Learning –
Αποκλειστικά
εξ’ αποστάσεως Διδασκαλία

Τα μαθήματα καταγράφονται ώστε να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.

Τελικό Κόστος
 800 €

Περιγραφή Προγράμματος

Το Κέντρο Επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Εκπαίδευση Των Ειδικών Στο Σχεδιασμό & Την Επίβλεψη Προγραμμάτων Άσκησης Για Πρόληψη Και Λειτουργική Διαχείριση Μυοσκελετικών Προβλημάτων Στο Σχολικό Περιβάλλον, Στο Γυμναστήριο Και Σε Χώρους Αναψυχής.”

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της επιστημονικής κοινότητας που παράγει διαρκώς ερευνητικά δεδομένα και των ειδικών που εφαρμόζουν ή επιβλέπουν προγράμματα άσκησης σε χώρους μαζικής άθλησης (όπως στο γυμναστήριο, την πισίνα, το σχολείο) ή δραστηριότητες στην ύπαιθρο (πχ τρέξιμο, περπάτημα κλπ).

9
ΜΗΝΕΣ

32
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

320
ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

10
ECTS

ΚΕΔΙΒΙΜ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2023 - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023

Κατ’ οίκον Ακαδημαϊκές Σπουδές!

Στόχοι του Προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των ειδικών σε θέματα υγείας σχετικά με την πρόληψη και διαχείριση των μυοσκελετικών προβλημάτων που εμφανίζονται σε παιδιά αλλά και ενήλικες.

Στο πρόγραμμα αυτό τα ερευνητικά δεδομένα μετατρέπονται σε εφαρμοσμένη γνώση και στην απλοποιημένη τους μορφή προσαρμόζονται στις ανάγκες όσων σχεδιάζουν ή/και επιβλέπουν ασκούμενους σε μαζικούς χώρους άθλησης.

Κύριοι στόχοι του προγράμματος είναι να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους τις πλέον σύγχρονες επιστημονικές γνώσεις και πρακτικές σχετικά με:

;

Στο Σχολείο…

Είσαι Καθηγητής/τρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και εργάζεσαι σε σχολείο;
Αν ναι, ίσως να έχεις παρατηρήσει ότι πλέον αρκετά παιδιά, λόγω της πολύωρης καθιστικής στάσης και της μειωμένης φυσικής δραστηριότητας, ήδη ταλαιπωρούνται από πόνους στην πλάτη και τον αυχένα. Παρόλο που οι ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο σχολείο είναι περιορισμένες, το μάθημα αυτό παραμένει ο κύριος πυλώνας της άσκησης των μαθητών σε όλες τις ηλικιακές βαθμίδες. Μέσω της συμμετοχής σου στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΔΠΘ, ως Καθηγητής Φυσικής Αγωγής θα λάβεις νέα, εξειδικευμένη γνώση που θα σου επιτρέψει να κάνεις στοχευμένες παρεμβάσεις για την πρόληψη μυοσκελετικών προβλημάτων από την παιδική κιόλας ηλικία.
&
Η έγκαιρη και αποτελεσματική παρέμβαση μέσω της άσκησης περιορίζει τα συμπτώματα και τα παιδιά μαθαίνουν πως να γίνουν υγιείς και σωστά γυμνασμένοι ενήλικες! Είναι επιτακτική ανάγκη να συνηθίσουν από νωρίς τα παιδιά να «ακούν» το σώμα τους και να γυμνάζονται με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα!

Σε ποιους Απευθύνεται

Είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην μεταφορά και επεξήγηση επιστημονικών δεδομένων στην ΠΡΑΞΗ στους εκπαιδευόμενους που απασχολούνται σε χώρους όπου αθλούνται ασκούμενοι όλων των ηλικιών.

Τα νέα επιστημονικά δεδομένα μπορούν να φτάσουν και στον πιο μικρό χώρο άσκησης!

Το Πρόγραμμα απευθύνεται αποκλειστικά σε πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ Ελλάδας, Κύπρου ή Εξωτερικού.

;

Στο Γυμναστήριο…

Είσαι γυμναστής/στρια και κάθε ασκούμενός σου έχει ξεχωριστό προφίλ, ανάγκες που θέλει να καλύψει μέσα από ένα πρόγραμμα άσκησης στο χώρο του γυμναστηρίου;
Είσαι επιχειρηματίας και τα μέλη σου στο γυμναστήριο έχουν ιστορικό πόνου στον αυχένα, τη μέση, τους ώμους και ο γιατρός τούς σύστησε κατάλληλη άσκηση;
Όλα τα μέλη - ασκούμενοι περιμένουν από τον ειδικό της άσκησης την εκμάθηση της σωστής τεχνικής και τη διόρθωση των λαθών τους… Η άμεση παρέμβαση του ειδικού είναι κρίσιμη για την πρόληψη τραυματισμών και την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων πόνου λόγω λανθασμένης τεχνικής ή ακατάλληλης άσκησης. Όλοι θέλουν να γυμνάζονται στο γυμναστήριο με ασφάλεια - να μην ανησυχούν για πόνους - θέλουν αποτελεσματικότητα, ένα υγιές, δυνατό και λειτουργικό σώμα με τη μέγιστη δυνατή απόδοση!
&
Μέσω της συμμετοχής σου σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΔΠΘ, θα μάθεις: Πώς ως γυμναστής θα παράσχεις την καλύτερη δυνατή καθοδήγηση στους ασκούμενούς σου, στηρίζοντας τις επιλογές σου στα πιο σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα. Η έρευνα προχωράει διαρκώς και οι ειδικοί της άσκησης οφείλουν να εξελίσσονται, αν θέλουν να παρέχουν στους ασκούμενούς τους την πιο αποτελεσματική και επιστημονικά τεκμηριωμένη καθοδήγηση…

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η διδασκαλία του προγράμματος πραγματοποιείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με μεθόδους εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Οι online διαλέξεις πραγματοποιούνται με την χρήση του Teams κάθε Σαββατοκύριακο.

Η κάθε μία από τις 32 θεματικές ενότητες έχει φόρτο εργασίας συνολικά 10 ώρες που αναλύεται ως εξής: 1 διάλεξη (2 ωρών) με σύγχρονο τρόπο μέσω του Teams και 2 διαλέξεις με ασύγχρονο τρόπο μέσω του eclass.

Μετά την ολοκλήρωση της κάθε θεματικής ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι εξετάζονται με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών μέσω της πλατφόρμας eClassDUTH και του εργαλείου «Ασκήσεις». Οι εκπαιδευόμενοι ετοιμάζουν μικρής έκτασης εργασίες στις οποίες παρουσιάζουν προτεινόμενες ασκήσεις για συγκεκριμένο μυοσκελετικό πρόβλημα.

;

Στην πισίνα
& σε υπαίθριους χώρους αναψυχής…

Καθοδηγείς προγράμματα άσκησης σε πισίνα ή εργάζεσαι σε κάποιο υδροθεραπευτικό κέντρο;
Εργάζεσαι ως ειδικός της άσκησης σε υπαίθριους χώρους ή άλλους χώρους αναψυχής;
Αν ναι, είναι πολύ πιθανό να συνεργάζεσαι με ανθρώπους με μυοσκελετικά θέματα τα οποία χρήζουν εξειδικευμένης αντιμετώπισης υπό την εποπτεία ενός πολύ καλά καταρτισμένου γυμναστή/στριας.
Η άσκηση στο νερό συχνά συστήνεται από τους γιατρούς για τη λειτουργική διαχείριση ποικίλων μυοσκελετικών προβλημάτων και ως εκ τούτου ο ειδικός της άσκησης είναι επιφορτισμένος με την επαγγελματική ευθύνη να μπορεί να καθοδηγήσει με απόλυτη ασφάλεια τους ασκούμενους-ες που υπολογίζουν στη δική του επιστημονική καθοδήγηση για την ανακούφιση των συμπτωμάτων τους.
Μέσω της συμμετοχής σου στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΔΠΘ, ενημερώνεσαι για ό,τι νεότερο υπάρχει σχετικά με την θεραπευτική άσκηση στο νερό και διδάσκεσαι πώς να χρησιμοποιείς εξειδικευμένα μέσα και τεχνικές, προκειμένου να σχεδιάζεις και να εφαρμόζεις αποτελεσματικά και ασφαλή προγράμματα άσκησης για ανθρώπους με μυοσκελετικά προβλήματα.
&
Ταυτόχρονα, θα πάρεις καινούργιες ιδέες προκειμένου τα προγράμματά σου να συνδυάζουν την αποτελεσματικότητα με τη διασκέδαση, αξιοποιώντας τις ποικίλες δυνατότητες που σου παρέχουν οι υπαίθριοι χώροι άσκησης και αναψυχής.

Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης Μοριοδότησης

Με την ολοκληρωμένη παρακολούθηση του προγράμματος αποδίδεται πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης 320 ωρών που αντιστοιχούν σε 10 Πιστωτικές Μονάδες/ECTS.
Το Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος.

Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση οι επιμορφωμένοι/ες του προγράμματος θα μπορούσαν με βάση το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης να λάβουν:

  • Μοριοδότηση σε εκπαιδευτές ενηλίκων σε προκηρύξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (π.χ. ΦΕΚ 3393/τ. Β/13-08-2020)
  • 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (Α.Σ.Ε.Π. – μόνιμων και αναπληρωτών) (Ν. 4589/2019, άρθρο 55, 57, 58)
  • 1 Μόριο στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης
  • 1 Μόριο στους Διευθυντές – Υποδιευθυντές (ΦΕΚ Α`136/03.08.2021)

Γενικότερα, για θέματα ενδεχόμενης μοριοδότησης, οι ενδιαφερόμενοι/ες πρέπει να απευθύνονται στους αρμόδιους φορείς ή να εξετάζουν την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία κατά την περίοδο που θα καταθέσουν/αξιοποιήσουν το Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης.

Σπούδασε από το Σπίτι σου

Δικαιολογητικά Εγγραφής

Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας Αντίγραφο πτυχίου ή αναγνώριση ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ Αποδεικτικό κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

Απαιτήσεις Παρακολούθησης

Πρόσβαση στο Διαδίκτυο Βασικό χειρισμό Η/Υ Διαχείριση ηλεκτρονικού λογαριασμού email

Εκπαιδευτικό Υλικό

Η γλώσσα υλοποίησης του προγράμματος είναι η ελληνική. Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει τα αρχεία των παρουσιάσεων σε μορφή pdf, συνοδευτικό ηλεκτρονικό υλικό και βίντεο, για την κάθε διάλεξη ξεχωριστά.

Β΄μέρος (4,5 μήνες)

Σε αυτή τη θεματική ενότητα παρουσιάζεται το βασικό σκεπτικό σχεδιασμού αποτελεσματικών προγραμμάτων άσκησης για τη λειτουργική διαχείριση μυοσκελετικών προβλημάτων και τα κύρια στάδια που προτείνεται να ακολουθούνται κατά τον σχεδιασμό αντίστοιχων προγραμμάτων. Θέματα που συζητιούνται είναι: πώς σχεδιάζονται τα προγράμματα και τι λαμβάνεται υπόψη κατά τον σχεδιασμό τους, από ποιους κανόνες διέπονται, πώς επιλέγονται οι κατάλληλες ασκήσεις ανά περίπτωση κτλ. Γίνεται, επίσης, μια εισαγωγική αναφορά στον γυμναστηριακό εξοπλισμό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργική διαχείριση μυοσκελετικών δυσχερειών, ο οποίος αναλύεται και εκτενέστερα σε επόμενες θεματικές ενότητες.

Έχοντας κατανοήσει την επίδραση της σκολίωσης στο μυοσκελετικό σύστημα και τους γενικούς στόχους ενός προγράμματος πρόληψης και άσκησης για τη λειτουργική διαχείρισή της, σε αυτή τη θεματική ενότητα προτείνονται στοχευμένες ασκήσεις ανά ηλικία (από την παιδική έως και την τρίτη ηλικία) και περιβάλλον (σχολείο, γυμναστήριο, λοιποί χώροι άθλησης). Παρουσιάζονται ασκήσεις με ή χωρίς εξοπλισμό (π.χ. Pilates Reformer, Swiss Balls, Soft Balls, Foam Rollers, Λάστιχα, Sticks κτλ) για την πρόληψη και τη λειτουργική διαχείριση της σκολίωσης.

Η έλλειψη μεταδοτικότητας από πλευράς του ειδικού της άσκησης και η αδυναμία επιλογής της κατάλληλης ανατροφοδότησης (ποιοτικά και χρονικά) που δίνει στους ασκούμενους-ες του, είναι δυνατό να μετριάσουν την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος άσκησης. Σε αυτή τη θεματική ενότητα, συζητούνται συγκεκριμένες τεχνικές παροχής άμεσης και εύληπτης ανατροφοδότησης (π.χ. οπτική, λεκτική, απτική ανατροφοδότηση), οι οποίες διευκολύνουν τον ειδικό της άσκησης να επιτύχει τη σωστή διδακτική των ασκήσεων και την άμεση και αποτελεσματικότερη διόρθωση των λαθών τεχνικής από πλευράς των ασκούμενων του.

Σε αυτή τη θεματική ενότητα συζητούνται δύο συχνοί τύποι παρεκκλίσεων της σπονδυλικής στήλης, η λόρδωση και η επίπεδη ράχη. Παρουσιάζονται οι αιτίες, τα χαρακτηριστικά και τα συμπτώματα αυτών των παρεκκλίσεων και οι επιδράσεις τους στο μυοσκελετικό/μυοπεριτονιακό σύστημα. Λαμβάνοντας υπόψη τους μυοπεριτονιακούς περιορισμούς και τις μυϊκές ανισορροπίες που συνήθως απαντούν σε άτομα με λόρδωση ή επίπεδη ράχη, γίνεται αναφορά στους στόχους προγραμμάτων άσκησης και στους τύπους ασκήσεων που προτείνεται να συμπεριλαμβάνονται σε ένα γενικό πρόγραμμα πρόληψης ή λειτουργικής διαχείρισης των εν λόγω παρεκκλίσεων.

Έχοντας κατανοήσει την επίδραση της λόρδωσης και της επίπεδης ράχης στο μυοσκελετικό σύστημα και τους γενικούς στόχους ενός προγράμματος άσκησης για τη λειτουργική διαχείρισή τους, σε αυτή τη θεματική ενότητα προτείνονται στοχευμένες ασκήσεις ανά ηλικία (από την παιδική έως και την τρίτη ηλικία) και περιβάλλον (σχολείο, γυμναστήριο, λοιποί χώροι άθλησης). Παρουσιάζονται ασκήσεις με ή χωρίς εξοπλισμό (π.χ. Pilates Reformer, Swiss Balls, Soft Balls, Foam Rollers, Λάστιχα, Sticks κτλ.) για την πρόληψη και τη λειτουργική διαχείριση των εν λόγω παρεκκλίσεων της σπονδυλικής στήλης.

Αυτή η θεματική ενότητα εστιάζεται στον χρόνιο πόνο στον αυχένα μηχανικής ή μη ειδικής αιτιολογίας. Συζητούνται θέματα λειτουργικής ανατομικής της αυχενικής μοίρας της σπονδυλικής στήλης, δυσλειτουργίες του μυοσκελετικού/ μυοπεριτονιακού συστήματος στην περιοχή του αυχένα και συνήθεις παθήσεις στην εν λόγω ανατομική περιοχή. Λαμβάνοντας υπόψη τους μυοπεριτονιακούς περιορισμούς και τις μυϊκές ανισορροπίες που συνήθως απαντούν σε άτομα με χρόνιο πόνο στον αυχένα, γίνεται αναφορά στους στόχους προγραμμάτων άσκησης και στους τύπους ασκήσεων που προτείνεται να συμπεριλαμβάνονται σε ένα γενικό πρόγραμμα πρόληψης ή λειτουργικής διαχείρισης της χρόνιας αυχεναλγίας.

Σε αυτή τη θεματική ενότητα προτείνονται στοχευμένες ασκήσεις ανά ηλικία (από την παιδική έως και την τρίτη ηλικία) και περιβάλλον (σχολείο, γυμναστήριο, λοιποί χώροι άθλησης) με ή χωρίς εξοπλισμό (π.χ. Swiss Balls, Soft Balls, Foam Rollers, Λάστιχα, Sticks κτλ) για την πρόληψη και διαχείριση του χρόνιου πόνου στον αυχένα.

Αυτή η θεματική ενότητα εστιάζει στον χρόνιο πόνο στη μέση μηχανικής ή μη ειδικής αιτιολογίας. Συζητούνται θέματα λειτουργικής ανατομικής της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης, δυσλειτουργίες του μυοσκελετικού/ μυοπεριτονιακού συστήματος στην περιοχή της μέσης και συνήθεις παθήσεις στην εν λόγω ανατομική περιοχή. Λαμβάνοντας υπόψη τους μυοπεριτονιακούς περιορισμούς και τις μυϊκές ανισορροπίες που συνήθως απαντούν σε άτομα με χρόνιο πόνο στη μέση, γίνεται αναφορά στους στόχους προγραμμάτων άσκησης και στους τύπους ασκήσεων που προτείνεται να συμπεριλαμβάνονται σε ένα γενικό πρόγραμμα πρόληψης ή λειτουργικής διαχείρισης της χρόνιας οσφυαλγίας.

Σε αυτή τη θεματική ενότητα προτείνονται στοχευμένες ασκήσεις ανά ηλικία (από την παιδική έως και την τρίτη ηλικία) και περιβάλλον (σχολείο, γυμναστήριο, λοιποί χώροι άθλησης) με ή χωρίς εξοπλισμό (π.χ. Swiss Balls, Soft Balls, Foam Rollers, Λάστιχα, Sticks κτλ) για την πρόληψη και διαχείριση του χρόνιου πόνου στη μέση.

Επεκτείνοντας τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στις προηγούμενες ενότητες, σε αυτή τη θεματική ενότητα έμφαση δίνεται στην παρουσίαση εξειδικευμένου ασκησιολογίου στο νερό, με ή χωρίς εξοπλισμό, για πάσχοντες από χρόνια αυχεναλγία ή/και οσφυαλγία.

Για να επιτύχει το οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης που εφαρμόζεται με σκοπό τη διαχείριση χρόνιου πόνου στη σπονδυλική στήλη, είναι απαραίτητο να υπάρχει αυξημένη προσκόλληση σε αυτό από τον ασκούμενο καθώς και πιστή τήρηση των κανόνων. Σε αυτή την ενότητα συζητούνται τεχνικές παρακίνησης των ασκούμενων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αυξημένη προσκόλλησή τους στα προγράμματα άσκησης, καθώς και λύσεις στα πιθανά προβλήματα συμπεριφοράς που εμφανίζουν και μπορεί να αποτελέσουν εμπόδια στην εφαρμογή των προγραμμάτων άσκησης.

Επεκτείνοντας τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στις προηγούμενες ενότητες σχετικά με τις παρεκκλίσεις της σπονδυλικής στήλης, σε αυτή τη θεματική ενότητα έμφαση δίνεται στην παρουσίαση εξειδικευμένου ασκησιολόγιου στο νερό, με ή χωρίς εξοπλισμό, για άτομα με κύφωση ή λόρδωση.

Αυτή η θεματική ενότητα εμβαθύνει σε θέματα που άπτονται της δόμησης μιας προπονητικής μονάδας (προθέρμανση, κυρίως μέρος, αποθεραπεία) σε σχέση με τους επιδιωκόμενους στόχους. Έχοντας, επίσης, ήδη εξοικειωθεί με την έννοια των διατάσεων σε προηγούμενη θεματική ενότητα, γίνεται μια πιο αναλυτική συζήτηση σχετικά με τους προτεινόμενους τρόπους ενσωμάτωσής τους στην προθέρμανση (γενική και ειδική προθέρμανση) και την αποθεραπεία σε σχέση με το περιεχόμενο την προπονητικής μονάδας και τους στόχους που αυτή εξυπηρετεί (πρόληψη/λειτουργική διαχείριση μυοσκελετικών δυσλειτουργιών/μεγιστοποίηση της απόδοσης).

Ο περιοδισμός αναφέρεται στον χρονικό προγραμματισμό των προπονήσεων μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα με στόχο την επίτευξη του όποιου επιδιωκόμενου στόχου (π.χ. βελτίωση της υγείας, αύξηση απόδοσης με στόχο την πρόληψη, λειτουργική διαχείριση μυοσκελετικών δυσχερειών). Παρόλο που η τεχνική αυτή είναι κυρίως γνωστή από τα αθλητικά περιβάλλοντα, εξίσου σημαντική είναι η εφαρμογή της στον γενικό πληθυσμό. Σε αυτή τη θεματική ενότητα αναλύονται τρόποι για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή αυτής της τεχνικής στον γενικό πληθυσμό με στόχο τη διατήρηση της υγείας και ανάλογα με το προπονητικό επίπεδο των ασκούμενων.

Αυτή η θεματική ενότητα εστιάζει στην προπόνηση κατά την παιδική ηλικία, και στους κανόνες που πρέπει να τηρούνται προκειμένου να είναι ασφαλής και αποτελεσματική. Έμφαση δίνεται στην παρουσίαση των βασικών αρχών που διέπουν την προπόνηση στα διάφορα στάδια της παιδικής ηλικίας σε συνάρτηση με το φύλο. Θέματα που αναλύονται είναι: Διαφορές μεταξύ παιδιών και ενηλίκων σχετικά με την φυσιολογική τους ανταπόκριση στα προπονητικά ερεθίσματα, διαφορές αγοριών-κοριτσιών και στόχοι προπόνησης ανάλογα με το φύλο και την ηλικία, προγράμματα ανάπτυξης θεμελιωδών κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων, βασικοί στόχοι προπόνησης και απόδοσης σε παιδιά, τρόποι αύξησης παραμέτρων της φυσικής κατάστασης ανάλογα με το φύλο και το στάδιο ανάπτυξης και ωρίμανσης, βασικές αρχές για την προοδευτική άσκηση με αντιστάσεις για παιδιά κτλ.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, η Ελλάδα βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις στην Ευρώπη στα ποσοστά παχυσαρκίας τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες. Αυτή η πραγματικότητα, επιβάλλει τόσο στον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο σχολείο όσο και στον γυμναστή που εργάζεται σε γυμναστήριο/πισίνα/υπαίθριους χώρους κτλ, να είναι απολύτως ικανός να σχεδιάσει αποτελεσματικά και ασφαλή προγράμματα που θα βοηθήσουν τους ανήλικους ή ενήλικες ασκούμενους του να μειώσουν το σωματικό τους βάρος ή να το διατηρήσουν σε επιθυμητά επίπεδα. Σε αυτή τη θεματική ενότητα αναλύονται τρόποι παρέμβασης για τη μείωση ή τον έλεγχο του σωματικού βάρους μέσω του σχεδιασμού και της εφαρμογής επιστημονικά σχεδιασμένων προγραμμάτων άσκησης ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και το περιβάλλον (γυμναστήριο, σχολείο, χώροι άθλησης και αναψυχής). Επίσης, γίνεται μια συζήτηση για τα σημεία προσοχής και τους κανόνες ασφαλείας κατά την άσκηση για ασκούμενους που είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.

ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ

Σπουδές εξ αποστάσεως
Κόστος Συμμετοχής

800 ευρώ, με καταβολή 400 ευρώ μέχρι 15/01/2023 και 400 ευρώ 15/07/2023

Εκπτωτική Πολιτική

10% έκπτωση με προπληρωμή εφάπαξ όλο το ποσό μέχρι 15/12/2022 (720 ευρώ)

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, το τελικό κόστος της κάθε ενότητας παραμένει το ίδιο (στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ)

Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, το τελικό κόστος της κάθε ενότητας παραμένει το ίδιο (στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ)

Οδηγίες Πληρωμής

Η κατάθεση θα γίνει στον Τραπεζικό Λογαριασμό
GR98 0172 3520 0053 5209 2260 595 στην Τράπεζα Πειραιώς με την αιτιολογία
«ΚΕ 70022 το Ονοματεπώνυμό σας και όνομα Πατρός».
Εάν η κατάθεση γίνει από άλλη Τράπεζα στο όνομα δικαιούχου που θα χρειαστείτε θα βάλετε «Ειδ. Λογ. Κονδυλίων Έρευνας ΔΠΘ»

Το αποδεικτικό της κατάθεσης πρέπει να αποσταλεί στο e-mail agioftsi@phyed.duth.gr και να λάβετε email επιβεβαίωσης της λήψης του. Σε περίπτωση που δεν λάβετε email επιβεβαίωσης επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο (+30) 6980242455 με την κα Γιοφτσίδου.

Διδάσκοντες Καθηγητές

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΜΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ & ΔΙΕΘΝΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ

Στο πρόγραμμα διδάσκουν εκπαιδευτές υψηλής επιστημονικής κατάρτισης με μεγάλη εμπειρία στην πρακτική εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και διαχείρισης μυοσκελετικών.

ΜΑΛΛΙΟΥ βιβιαν

Επιστημονικά Υπεύθυνη Προγράμματος
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

ΜΠΕΝΕΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ


ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

ΓΙΟΦΤΣΙΔΟΥ ΑΣΗΜΕΝΙΑ

ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ κατερινα

ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ, ΔΠΘ

ΜΑΚΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΥΠΟΨ. ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ

ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ ΜΑΡΙΑ

ΥΠΟΨ. ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ, ΔΠΘ

Διεύθυνση

Newsletter

Γραφτείτε για να λαμβάνετε τα νέα μας

Follow us: